Thursday, August 26, 2010

JuraPark Krasiejow POLAND



8 comments:

  1. půjčil jsem si jednu fotku (s Annou-Marií a Jančou) na fcb. Díky :-)

    ReplyDelete
  2. výborně. pěkná čeština. jsi šikovná!
    a co jste vlastně dělali dnes (kromně péče o mé děti :-) )

    PS: předchozí příspěvek obsahoval chyby. smazal jsem ho, aby pro tebe nebyl složitý.

    ReplyDelete
  3. kromně péče o děti delali nic :)
    hraní, procházky se psem...To je všechno, co jsme delali dnes

    ReplyDelete
  4. Mám fotky z vás s dětmi. Mohu poslat, pokud si napište e-mail.

    P.S Moje čeština není tak dobré, jak se může zdát, ale učím se pomalu, čtu détsky knihy :)

    ReplyDelete
  5. Kristínko, s češtinou se netrap. Jsi dobrá, snažíš se.
    Your Czech is perfect, as my English. But only in the Google translator. :-D
    Jestli chceš, můžu Ti půjčit ČJ/EG knihy (dvojjazyčné)v knihovně.
    Můj mail je: haid@email.cz

    ReplyDelete
  6. Ano, google translator je dobrá věc
    to bude dobré pro výuku jazyků ale nejprve přečtu všechny pohádky :)

    ReplyDelete
  7. takoj rzha4nyj jazik :)))))
    SUPER!

    ReplyDelete