Saturday, July 31, 2010

18 days left...

Jäänud on aga 18 päeva. Praegu on juba enam-vähem selge, mida ma kaasa võtan ja mis siis jääb koju mind ootama=) Elu on elu!!! Kui tahad võtta endaga kaasa palju asju, siis ei saa; kui aga on selline võimalus, siis pole vaja nii palju. Eks siis mõne aja pärast näeme kas oli tõesti vaja veel midagi kaasa võtta või ei)))
Ootan nii väga 18 augusti. See päev sümboliseerib uue eluetapi algust ning jääb terveks eluks meelde! Aga Eestis olles ma püüan igast päevast võtta nii palju, kui on üldse võimalik.


Tahaks soovitada kõigile
YFU vahetusõpilastele toredat vahetusaasta!

4 comments:

  1. Tsau!
    Räägi mulle, kas sul pere ka juba olemas on? Tuli välja, et ma Austrias VÄGA lähedal Tšehhi piirile! :D

    ReplyDelete
  2. Tsau!
    Pere on olemas, jah) ma juba teadsin ELOl olles kuhu ma t2pselt l2hen.
    elan Jesenikus))))

    ReplyDelete
  3. :D:D Naljakas et KÕIK on nii lahus üksteisest :D Ma lootsin et sa äkki seal lõunapiiri ääres kuskil, aga VIST mitte :D 274 km vahet meil, normalna. Sa kolm päeva varem ära kui ma, heaaaaaad reisi ja ilusat pakkimist sulle! :)

    ReplyDelete
  4. see on vist spetsiaalselt nii tehtud, et Saksamaal oleks veel toredam kokku saada))) aga asjad on mul juba enam-vähem kokku pandud=) 21 kilo kaaluvad.. ei tea kuhu see kilo peitu panna :D Head reisi ka sulle!)))

    ReplyDelete